lauantai 29. maaliskuuta 2014

vois kyl kirjottaa vähä aktiivisemmin ;)

joooo...ei oo tullu kirjotettuu paljookaa.. :D
oon tyylii unohtanu koko blogin :/ ..mut tällä viikolla sain vasta koneen laturimen,kun sissi söi kesällä sen edellisen :D Enkä jaksa koskaan kirjottaa puhelimella. Ni nyt vois taas alottaa kirjottelee :3 vois ainakin pari kertaa viikossa aina kun ehtii :) jos en ehi ni aina viikonloppuna tyylii vois kirjottaa koko viikosta :)

..mut nyt aku meil ni leffaaaa  :3 <3 chaooooo ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti